آموزش تعمیرات میکروفن موبایل

آموزش تعمیرات میکروفن موبایل

و قسمت دیگری که در آموزش تعمیرات موبایل با آن بیشتر آشنا می شویم میکروفن می باشد کار میکروفن بر عکس بلند گو تبدیل سیگنالهای صوتی به جریان الکتریکی می باشد. میکروفن ها در انواع مختلف ساختاری شامل زغالی که در تلفنهای قدیمی استفاده می شده.خازنی که موارد استفاده آن در تلفن همراه  کریستالی ودینامیکی که قدرت بیشتری دارند.

آموزش تعمیرات میکروفن موبایل

تعمیر میکروفن گوشی

یکی از قسمتهای مهم دوره تعمیرات موبایل آشنایی با بازر می باشد که قطعه ای برای پخش صوت وتولید کننده صدای زنگ موبایل وگوشی می باشد که در انواع معمولی و هارمونیک می باشد.و قسمتی دیگر که در آموزش تعمیر موبایل بررسی میکنیم قطعه لرزاننده می باشد که بجای زنگ استفاده می شود  وقسمتی دیگر شامل موارد رابط کاربر می باشدکه جهت ارتباط فرد کاربر با گوشی مورد استفاده قرار می گیرد که میتواند شامل بلند گو، کلید خاموش وروشن، شماره گیر، ال سی دی و دیگر قطعات می باشد.آموزش تعمیرات موبایل قسمت آشنایی با صفحه کلید  یعنی محل وارد کردن حروف واعداد به داخل گوشی می باشد که انواع آن شامل کربنی یا زغالی، نیترات نقره، فلزی یا پولکی می باشد.

قسمت بعدی معرفی شده در آموزش تعمیرات موبایل دیود می باشد .دیود قطهع ای نیمه هادی هست که به عنوان یک سو ساز آداپتور استفاده می شود  ودارای شکل مکعب مسطتیل با رنگ مشکی می باشد.دیود خود دارای انواعی است شامل دیود یک سو ساز  ودیود نورانی  دیود زنر و دیود مادون قرمز.قطعه بعدی قابل بررسی در آموزش تعمیرات موبایل ترانزستور می باشد که قطعات فعال آن نیمه هادی ها هستند که به دو دسته مثبت ومنفی تقسیم می شود.ترانزیستورها در روی نقشه های موبایل بیشتر با علامت V نمایش داده می شوند.ترانزیستور تقویت کننده و راه انداز می باشد سوییچینگ در حالت قطعی مانند یک کلید کار میکند.

نکته در آموزش تعمیرات موبایل آگر با وجود زیاد نمودن صدای گوشی صدا باز هم ضعیف باشد ایراد از ترانزیستور پاور می باشد.قطعه دیگر کارآمد در آموزش تعمیرات موبایل رگوالاتور می باشد. رگوالاتور وظیفه تنظیم کنندگی را در مدارات گوشی بر عهده دارد و به رنگ مشکی است. قطعه دیگر حائز اهمیت در آموزش تعمیرات موبایل آی سی می باشد.به قطعات ومدارات مجتمع آی سی گفته می شود که در قسمتهای مختلف وظایف مختلفی را بر عهده دارند.آی سی در انواع دو ردیفه و آی سی چهار ردیفه مورد استفاده است.

اگر در دوره های آموزش تعمیراتی این مرکز تمایل به شرکت دارید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید و یا فرم پیش ثبت نام را پر کنید تاهمکاران ما در دپارتمان آموزشی در اولین فرصت با شما تماس  حاصل نمایند .
02166904202---09191080287