آموزش تعمیرات بردهای صنعتی

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 هفته 2 1402/11/28 ثبت نام کنید

صنعت در هر کشوری به عنوان چرخ گرداننده آن مطرح می شود و از این رو هر کشوری که در زمینه صنعتی و لوازم و ابزارالات صنعتی و … پیشرفت داشته باشد می توان گفت در زمینه اقصادی هم تأمین خواهد بود. صنعت دارای تعریف‌ها و تعبیرهای متفاوتی است که براساس نوع فراورده‌های تولید شده، فرآیند تولید و محدوده‌های جغرافیایی که هر منطقه دارد، ارائه شده‌اند. 

برای کار در صنعت گاه از تجهیزات مخصوص به آن استفاده می شود و از لوازم رایجی که همه جا هست استفاده نمی شود. از جمله این لوازم بردهای الکترونیکی هست که مخصوص کار در صنعت می باشد و کاربردها و قابلیت های و انواع مختلفی دارند. برای مثال، برد کاربردی صنعتی SIM808 در واقع می توان گفت یک تلفن همراه هوشمند است كه فرمان های مختلف دستگاه های طراحی شده را دریافت و ارسال می کند و از طرفی پاسخ های مربوطه را نیز از دستگاه یا كاربر انسانی دریافت می کند و به دستگاه های طراحی شده تحویل می دهد. این دستگاه دارای GPS و Bluetooth داخلی نیز می باشد که ان را خاص کرده است.

از جمله مزایای استفاده از این قبیل بردها در طراحی‌ها می توان به صرفه‌جویی در هزینه‌ ها و سادگی در طراحی مدار ها را نام برد . این قبیل بردها قابلیت‌هایی ازجمله برقراری ارتباط صوتی، ارسال و دریافت SMS، MMS، دیتا، دریافت موقعیت جغرافیایی و اتصال به اینترنت GPS را دارا می باشند. استفاده از بلوتوث داخلی یکی دیگر از مزایای برخی از بردهای صنعتی است. 

آموزش تعمیرات بردهای صنعتی

از جمله قابلیت های این گونه بردها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • ارسال اطلاعات هر دستگاه به سرعت و از راه دور
  • قابلیت کار کردن با تمامی اپراتورهای مخابراتی
  • دارای کانکتورهای اسپیکر و میکروفون
  • مجهز کردن دستگاه های الکترونیکی به یک موبایل هوشمند
  • سرعت سنج های ماهواره ای
  • مسافت و تنظیم ساعت های بسیار دقیق
  • ساخت ردیاب کودکان و سالمندان
  • استفاده در پروژه های دانش بنیان
  • و …

همانطوری که از معرفی مختصر این برد مشخص شد می توان این نتیجه را گرفت که که چنین وسیله ای دارای چه قابلیت های ویژه ای می باشد و مسلط بودن به نحوه کار کرد آن و کاربردهای آن برای شخص تعمیرکار یک امتیاز خاص محسوب می شود. از این رو اگر کسی علاقمند به یادگیری نحوه طراحی و تعمیر این قبیل بردها می باشد باید این نکته را مورد توجه قرار دهد که در ابتدا باید در زمینه الکترونیک آموزش ببیند و بعد از آن می تواند این مبحث را به راحتی یاد بگیرد. آموزش دیدن الکترونیک نه تنها در این زمینه بلکه در تمامی زمینه ها و تعمیر انواع لوازم الکترونیکی بسیار مفید خواهد بود.

 

دوره تخصصی آموزش تعمیرات بردهای صنعتی

مجتمع فنی ملی پایتخت برای علاقمندان به یادگیری تعمیر انواع بردهای صنعنی اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیرات بردهای صنعتی در کلاس های کاملا عملی و زیر نظر متخصصین و اساتیئ متبحر در زمینه الکترونیک کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این دوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

 

آدرس »تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3