عجیب ترین مشکلات ios 11

عجیب ترین مشکلات ios 11

شرکت اپل در تاریخ 27 اکتبر شروع به ثبت پیش سفارشات آیفون 10کرد. یکی از مسئولان (آقای کوک ) و همکاران، درصدد رفع مشکلات آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با اعمال خواسته‌های مشتریان بودند.

در حالیکه مشکلات گوشی آیفون بسیار زیاد بود و در سال‌های اخیر به اوج خود رسیده بود و می‌توان گفت که پوشش مطبوعاتی فوق العاده اپل باعث افزایش محبوبیت، معروف شدن و همچنین باعث تبدیل شدن به برند شد.

در این راستا پس از تولید آیفون 8 پلاس و فروش ناچیز آن، شرکت آیفون را به فکر انداخت که مشکلات این گوشی را رفع کند و سطح تولید و فروش را به اوج خود برساند و به روزهای اول خود بازگرداند.

بنابراین شرکت آیفون به فکر راه چاره گشت شش هفته پس از تولید آیفون 8 شروع به تواید آیفون 10 کردند. در روزهای اول تولید آیفون 10 مشتریان به شدت مشتاق بودند و این ورژن قابلیت استفاده در 55 کشور را دارد.

در راستای همین تولید، مجددا مشکلاتی به وجود آمد با توجه به این مشکلات، شرکت اپل درصدد رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شد و شواهد نشان داد که مشکلات مربوط به ios 11 است. بنابراین شرکت اپل تلاش زیادی برای رفع مشکل و به روز رسانی نرم افزار این گوشی هوشمند انجام داد.

فیس ایدی اپل

صاحب نظران این شرکت معتقدند که تولید آیفون 10 بلافاصله بعد از آیفون 8 یک حرکت تهاجمی بود و تلاش برای افزایش تولید و فروش با آپشن FACE ID بود.

مشتریان آیفون 10 وقتی با آپشن جدید روبه‌رو شدند بسیار مشتاق برای خرید آن بودند. فیس آیدی یک سیستم قدرتمند و امن است و استفاده از آن بسیار ساده و بصری است وشاید یک در میلیون توانایی باز کردن آن را داشته باشند.

یکی از صاحب نظران اپل (بلومبرگ) معتقد است که دقت و حساسیت فیس آیدی بسیار پایین است و انتظار می‌رورد ورژن جدید و استانداردی برای شناسایی چهره راه اندازی شود.

در راستای نظریه بلومبرگ شرکت اپل کاملا نظریه او را رد کرد و مدعی شد یک در هزار شاید به صورت تصادفی توانایی باز کردن فیس آیدی را داشته باشند.

نهایتا می‌توان گفت که شاید پین و رمز عبور از امنیت بیشتری از face id داشته باشد.

اگر تمایل به شرکت در دوره‌های آموزش تعمیراتی ایران تعمیرات مانند دوره آموزش تعمیرات موبایل،دارید، می‌توانید با ما تماس حاصل فرمائید یا فرم پیش ثبت نام را پر کنید تا همکاران ما در دپارتمان آموزشی در اولین فرصت با شما تماس  حاصل نمایند.