آموزش تعمیر ساعت هوشمند

آموزش تعمیر ساعت هوشمند

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 هفته 2 1402/11/28 ثبت نام کنید

هر روز شاهد نمایش پیشرفت در زمینه های مختلف هستیم. از نوع مواد عذایی گرفته تا لوازم الکترونیکی و دیجیتال که در زندگی و کیفیت آن نیز اثر دارد. لوازم هوشمند بسیاری مانند تلویزیون های هوشمند نیز روانه بازار شده اند که قابلیت اتصال به اینترنت را هم دارند. ساعت هایی هم مدتی است که مورد استقبال قرار گرفته اند که به ساعت های هوشمند شناخته شده اند.

ساعت هوشمند یا ” Smartwatch یا Smart watch” ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ،قابلیت انجام و پردازش برخی چیزهای دیگر را نیز دارد. ساعت های هوشمند در مدل های اولیه خود فقط توانایی انجام وظایفی مانند محاسبات (ماشین حساب) ترجمه و یکسری از بازی های کامپیوتری را داشتند. مهمترین ویژگی ساعت‌های هوشمند در ارتباط آن‌ها با تلفن هوشمند است. به عبارتی این ساعت ها مکمل تلفن هوشمند بوده و می توان انجام برخی از امور را از طریق ساعت و بدون نیاز به خارج کردن تلفن از داخل کیف یا جیب انجام داد. برخی از کارشناسان نظرشان در مورد ساعت های هوشمند این است که  فقط برای کارهای معمولی مثل خواندن SMS، آگاه شدن از وضعیت آب و هوا، جواب یا رد کردن تماس و … استفاده می شوند که کارایی آن ها را محدود می کند. اما Gilles Raymon نظر دیگری دارد. به نظر او باید ساعت های هوشمند طوری طراحی شوند که بتوان از آن ها به عنوان یک دستگاه جداگانه استفاده کرد.

آموزش تعمیرات ساعت هوشمند

پس از ارائه ساعت هوشمند توسط کمپانی اپل تقریبا همه کمپانی های بزرگ تولید کننده گجت های الکترونیکی برای خود دست کم یک ساعت هوشمند دارند. ساعت های هوشمند امروزی دارای ویژگی های زیر می باشند : استفاده به عنوان یک ساعت، دارای پردازنده و RAM، دارای سیستم عامل، دارای حسگر های شتاب سنج، دماسنج ، ارتفاع سنج، فشار سنج ،قطب نما و حسگر ضربان قلب، دارای دوربین اختصاصی، صفحه نمایش لمسی، مکالمه و ایجاد تماس های تلفنی، ماشین حساب، بلوتوث و NFC، GPS و مسیریابی، نمایش نقشه، صفحه نمایش گرافیکی، بلندگو و میکروفون، دارای حافظه داخلی و شیار کارت حافظه، مودم های ارتباطی و … .

با توجه به ویژگی هایی که برای این ساعت گفته شد می توان گفت با مشکلاتی که یک گوشی هوشمند (موبایل) با آن ممکن است روبرو شود در آن نیز ممکن است نمود پیدا کند. اما تفاوت مهمی که این دو دارند گذشته از اندازه آن عمر کم باتری این ساعت ها است. مشکلاتی از قبیل ظربه خوردن و ایجاد خرابی روی صفحه نمایش، مشکلات نرم افزاری  و…

 

دوره تخصصی آموزش تعمیر ساعت هوشمند اپل و سامسونگ

آموزشگاه ایران تعمیرات یکی از قویترین مراکز آموزش و تعمیرات، اقدام به برگزاری دوره هایی جهت آموزش تعمیرات ساعت هوشمند برای علاقمندان زیر نظر اساتید متخصص این امر در کلاس های کاملا عملی کرده است.

 

سرفصل‌های آموزش تعمیر ساعت دیجیتال هوشمند

 

  • آشنایی با انواع ساعت های موجود در بازار مانند اپل، سامسونگ، سونی، مایکروسافت و …
  • تفاوت ساعت هوشمند سیم کارت خور و ساعت هوشمند بدون سیم کارت
  • آموزش و آشنایی با انواع قطعات این ساعت
  • آموزش نحوه عیب یابی برد 
  • آموزش تعویض قطعات
  • آموزش رفع عیب 
  • و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در دوره آموزش تعمیر ساعت هوشمند با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. 

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3