آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 هفته 2 1402/11/28 ثبت نام کنید

استفاده از ابزارها و وسایل الکترونیکی و برقی باعث شده که بسیاری از کارهای ما به درستی و با دقت و سرعت هرچه تمام تر پیش برورد. به دلیل نوع زندگی امروزی که وجود دارد که نیازمند سرعت و دقت در انجام  کارها هستیم حتی در کارهای منازل و شخصی هم نیازمند ابزارهای برقی هستیم که بتوان  با سرعت بالایی کار را انجام دهیم.

به همین دلیل و با صنعتی شدن زندگی ما شاهد به وجود آمدن دستگاه های مختلفی شدیم که با استفاده از آن ها توانسته ایم بسیاری از کارهای خانه را که در گذشته و بدون ابزار بسیار وقت گیر می باشد ولی به کمک ابزارها که در خانه ها استفاده میکنیم که همه ما آن ها را با نام لوازم خانگی میشناسیم کارهایمان به موقع ، دقیق و سریع انجام میشود. همه ما در خانه هایمان از ماشین لباسشویی ، اتو ، جاروبرقی و ... وسایل استفاده میکنیم.
و اما آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی همان طور که گفته شد استفاده از ابزارها و وسایل برقی در خانه ها باعث افزایش سرعت کار میشود و در این بین یکی از دستگاه هایی که امروزه کمک بسیاری میکند و به عنوان دستیار آشپزخانه شناخته میشود ماشین ظرف شویی می باشد. با این که هنوز در بسیاری از خانه ها حتی در دیگر کشورها به روش های قدیمی ظروف شسته میشود یعنی با دست ولی با این حال ماشین ظرفشویی  هم به آرامی جای روش های سنتی را گرفته است و دیگر تا 50 درصد خانه ها یک مدل بنابرنیاز خود از ماشین ظرف شویی را دارند. استفاده از ماشین ظرف شویی باعث ذخیره زمان می شود و شما دیگر نیاز نیست مدت زمانی را صرف شستن ظروف کنید ، همچنین از نظر بهداشتی بهتر از این است که با دست شسته شود و هم این که دیگر مواد شوینده به پوست دست  شما آسیب نمی رساند و  10 ها مزایای دیگر که داشتن ماشین ظرفشویی هم از مسائل ضروری در دوران حال است.

 

عیب یابی و آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی

هردستگاه برقی و الکترونیکی روزی دچار خرابی میشود و باید آن را تعمیرکرد. در برخی موارد هم هست که دستگاه قابل تعمیر نخواهد بود ( یعنی از نظر زمانی و اقتصادی صرفه ندارد که بخواهد  تعمیر شود ) و برای همین کنار گذاشته میشود ولی در بسیاری موارد حتی تا 80 درصد میتوان دستگاه را عیب یابی و تعمیر کرد و برای همین هم است که بازار بزرگی با عنوان پشتیبانی فنی و تعمیراتی برای همه دستگاه های الکترونیکی راه اندازی شده است و هر روز با گسترده تر و پیشرفته تر شدن دستگاه ها بازار کار آن ها یا بزرگتر  و تخصصی تر میشود و یا بازار جدیدی ایجاد میشود و همان طور که گفته شد هر روز نیز این وضعیت در حال افزایش و پیشرفت است.
شما هم میتوانید یک تعمیرکار حرفه ای ماشین ظرفشویی شوید . همان طور که گفته شد تعمیرات لوازم خانگی از جمله مشاغل مهم و پر درآمد می باشد که افراد بنابر علاقه و نیاز خود میتوانند رشته ی تعمیراتی خود را انتخاب کنند. استفاده از ماشین ظرفشویی نیز از جمله نیازهای هرخانه ای است با توجه به کم بودن زمان برای رسیدن به کارها و برای همین هم کسی دلش نمی خواهد که دستگاه وی دچار خرابی شود. ولی خب خرابی وسایل  برقی یک  مسئله ی گریز ناپذیر است، ولی کاری که میتوان در مورد این خرابی ها کرد این است که تعمیرات و نگه داری خوبی و به موقعی را انجام داد تا دستگاه بتواند به درستی کار کند.
یک روش این که وقتی دستگاه ایرادی جزئی پیدا میکند نباید  رها کرد تا اگر مشکل شدیدتر شد به تعمیرات نپرداخت زیرا آن زمان دیگر ممکن است صرفه ی اقتصادی  نداشته باشد و حتی غیر قابل تعمیر باشد و شما را وادار به خرید دستگاهی جدید کند ، برای همین باید همیشه دستگاه های برقی مورد بازبینی و تعمیرات در صورت لزوم قرار  گیرند.

 

دوره تخصصی آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی و آموزش تعمیر لباسشویی بصورت تخصصی ، ویژه بازار کار را در آموزشگاه ایران تعمیرات تجربه کنید.

برای این که شما نیز به یک تعمیرکار لوازم الکترونیکی و لوازم برقی مانند ماشین ظرفشویی مسلط شوید باید در ابتدا با معماری  دستگاه آشنایی کاملی پیدا کنید تا بتوانید همه قسمت های دستگاه را به خوبی شناخته و در صورت لزوم بدون مشکل باز و بسته کنید. همچنین باید به روش صحبح با نخوه ی عیب یابی هر قسمت از دستگاه تسلط پیدا کنید، بعد از گذراندن این  بخش از دوره ی آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی باید وارد بخش عیب یابی مدارات  الکترونیکی شوید زیرا  در دستگاه های برقی این مدارات الکترونیکی دستگاه است که بیشترین ایراد ار پیدا میکند و خراب میشود و باید مورد تعمیرات قرار گیرد زیرا بخش های مکانیکی ساده تر بوده و حتی تعمیرات آن نیز کاری راحت تر میشود و برای همین در دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی بخش بزرگی از تمرکز بر روی عیب یابی و تعمیرات بخش الکترونیکی دستگاه است.

 

برخی از شایع ترین مشکلات ماشین ظرفشویی

  • خرابی بخش آب پاش دستگاه
  • خرابی پمپ مکنده
  • خرابی سنسور ها
  • خرابی برد  الکترونیکی ، در این نوع خرابی عمدتاً دستگاه خاموش می شود و یا ممکن است در برخی موارد ارور بدهد .

البته مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره شد از دسته خرابی های شایع هستند و همان طور که قبلاً هم اشاره شد تا 95 درصد خرابی ها شامل برد الکترونیکی دستگاه از جمله برد پاور و مین برد دستگاه است که با عیب یابی دقیق میتوان به علل مشکل و تعمیرات آن پرداخت.
شما عزیزان در دوره آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی در ابتدا با معماری و ساختار دستگاه به صورت کامل آشنا خواهید شد و خواهید توانست هر بخش از دستگاه و قطعات آن را شناخته و وظایف هربخش را بدانید.
بعد از آن نوبت به باز و بست کردن بدون خطای دستگاه می رسد که از مهمترین بخش ها می باشد زیرا اشتباه در باز کردن و یا بستن دستگاه میتواند علاوه بر شکستگی باعث عدم کارکردن بخش های مکانیکی شود. پس از یادگیری کامل بخش مکانیکی نوبت به عیب یابی و تعمیرات بردالکترونیکی دستگاه می رسد که همان طور که قبلاً  گفته شد این بخش شامل برد پاور و همین طور برد اصلی و یا همان مین برد می شود.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس بگیرید .

 

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

 

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

 

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3