آموزش تعمیرات بردهای پزشکی

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 هفته 2 1402/11/28 ثبت نام کنید

همانطور که می دانید سلامتی انسان بسیار مهم می باشد و انسان سالم قادر به انجام هر کاری می باشد. از این رو باید در جهت حفظ سلامتی خود کوشا باشیم. اما گاهی سلامتی دچار خطر می شود و باید به پزشک یا به بیمارستان مراجعه کرد و ممکن است علت آن از نظر ظاهری مشخص نباشد، از این رو لوازم و تجهیزات پزشکی می تواند به کمک پزشک بیاید تا در تشخیص و در نهایت درمان آن بیماری بپردازد.

از آنجا که این لوازم با جان انسان سر و کار دارند بسیار حساس هستند و باید به خوبی کار کنند و مدام چک و بررسی شوند تا از صحت تنظیم بودن آن ها مطمئن شد. چون این لوازم الترونیکی هستند پس تمامی اجزای برد آن به هم ربط دارند و با بروز خرابی کوچکی در یکی از قطعات ان کل سیستم کارکرد درستی نخواهد داشت. از این رو برد را می توان قلب دستگاه دانست و نیاز به تبحر خاصی در زمینه الکترونیک می باشد.

 

دوره تخصصی آموزش تعمیر برد پزشکی از مقدماتی تا پیشرفته

تعمیر و عیب بابی یک مدار الکترونیکی بیشتر بر پایه تجربه است و شخص باید کاملا بر ساختار اصلی و اینکه درست طراحی شده باشد مسلط باشد تا بتواند عیب آن را پیدا کند. از این رو این کسب مهارت نیاز به آشنایی با اجزای اصلی مدارهای الکترونیکی مانند خازن و مقاومت و آی سی و ترانزیستور و… و نحوه کارکرد و جایگاه آن ها در بردها است. بردهای الکترونیکی مربوط به دستگاه های پزشکی هم بسیار حساس بوده و باید مسلط بود. از این رو اگز شخصی در این زمینه تبحر داشته باشد می تواند به عنوان یه شغل پر در آمد روی ان حساب باز کند چرا که هزینه تعمیر و سرویس این قبیل دستگاه ها بسیار بالا بوده.

آموزش تعمیرات برد پزشکی

از این رو آموزشگاه ایران تعمیرات یکی از قویترین مراکز آموزش الکترونیک و تعمیرات لوازم الکترونیکی برای آن دسته از کسانی که علاقمند به یادگیری تعمیرات تجهیزات (به خصوص بردهای) پزشکی را دارند اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیرات بردهای پزشکی زیر نظر اساتید و متخصصین متبحر در این زمینه در کلاسهای کاملا عملی و کرده است.

جهت شرکت در این دوره یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3