دوره آموزشی تعمیرات ماینر

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 هفته 4 تماس بگیرید 1402/11/28 ثبت نام کنید

دستگاه‌های ماینر امروزه مشتریان زیادی پیدا کرده است. این مطلب هم برای دارندگان دستگاه‌های ماینر مناسب است و هم برای افرادی که دستگاه ماینر ندارند اما مایل‌اند تا آموزش تعمیرات ماینر را فرا گیرند و از این طریق کسب درآمد کنند. آموزش تعمیرات ماینر شامل مواردی مثل تعمیر هش‌برد دستگاه، بروزرسانی دستگاه، هم چنین در کلاس آموزش تعمیرات ماینر با قطعات ریز و درشت ماینر و تعمیرات آن‌ها آشنا خواهید شد. برای مثال در آموزش مجازی تعمیرات ماینر با مقاومت، ترانزیستور، دیود، خازن، سلف و ... آشنا خواهید شد و به خوبی نحوه عیب یابی و تعمیر آن‌ها را خواهید آموخت.

آموزش تعمیرات ماینر

 

آیا تعمیرات ماینر بازار کار خوبی در ایران دارد؟

از آنجا که در سال‌های اخیر هرچه به جلو آمدیم افراد بیشتر و بیشتری با رمزارزها و اهمیت آن‌ها آشنا شدند باید گفت که تعمیرات ماینر در ایران بازار کار خوبی دارد. در واقع امروزه در تمام دنیا همین وضع برقرار است. اساسا آموزش تعمیرات ماینر در ایران برای دو گروه بسیار مفید است. دسته‌ی اول کسانی هستند که خود، دستگاه ماینر دارند و حالا قصد دارند با یادگیری تعمیر ماینر در کلاس‌های آموزشی به تعمیرکار خود تبدیل شوند. دسته‌ی دوم هم کسانی هستند که اگرچه دستگاه ماینر ندارند، اما به خوبی می‌دانند که ماینر و تعمیرات آن بازار کار خوبی در ایران دارد و به دنبال دوره آموزشی تعمیرات ماینر هستند. پس اگر جزو این دو دسته هستید باید به شما خبر خوبی بدهیم. جای مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

 

سرفصل‌های دوره آموزشی تعمیرات ماینر

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات ماینر کمک می‌کند تا بهتر با آموزش تعمیرات ماینر آشنا شوید و با آمادگی بیشتری در دوره‌های آموزشی تعمیرات ماینر شرکت کنید. با ما همراه باشید. سرفصل‌های دوره آموزشی تعمیرات ماینر به قرار زیر هستند:
  • عیب‌یابی دستگاه
  • آشنایی با قطعات اصلی ماینر
  • آشنایی با قطعات فرعی و جزیی ماینر
  • افزودن فن به دستگاه ماینر
  • خارج کردن فن از دستگاه و عیب یابی آن
  • آشنایی با بیت مین و لاوکور
  • آموزش عیب یابی چیپست دستگاه ماینر
  • آشنایی با الکترونیک اس‌ام‌دی
  • عیب‌یابی خازن و مقاومت
  • عیب‌یابی و تعمیر دیود و ترانزیستور
  • نحوه آنالیز مدار هش‌برد
  • آنالیز پاور دستگاه ماینر
  • تست قطعه دیپ
  • آموزش مسیریابی برد
  • رفع اشکال دتک نکردن هش‌بردها
  • آموزش نعمیر هش‌بردهای مختلف از جمله تی 17 و اس 17
  • کار با دستگاه‌های کارگاهی
  • نحوه عیب‌یابی و تعمیر خنک‌کننده (خنک‌کننده یا فن از قسمت‌های بسیار مهم و حساس دستگاه ماینر است)

 

انواع دوره‌های آموزش تعمیر ماینر

دوره آموزشی تعمیر ماینر محدود به یک شکل دوره نمی‌شود. از آنجا که سلایق متفاوتی در نحوه یادگیری وجود دارد، ما تصمیم گرفتیم تا انواع دوره‌ها را تدارک ببینیم تا هر شخصی بنا بر شرایط و علایق خود بتواند انتخاب کند. در وهله‌ی اول آموزش تعمیرات ماینر به دو نوع آموزش مجازی تعمیرات ماینر و آموزش حضوری تقسیم می‌شود. پیشنهاد ما این است که با توجه به شرایط کرونایی آموزش مجازی تعمیرات ماینر را انتخاب کنید تا به صورت اصولی با تجزیه و تحلیل دستگاه‌های مختلف آشنا شوید، عیب‌یابی کنید و نهایتا در مرحله آخر بتوانید تعمیرات دستگاه ماینر را انجام دهید.
 
در دوره آموزش تعمیرات ماینر ابتدا با الکترونیک اس‌ام‌دی مربوطه آشنا می‌شوید یعنی اینکه قطعات دیپ و اس‌ام‌دی از جمله خازن، مقاومت، دیود، ترانزیستور، سلف، ترانسفورماتور، آی‌سی و ... را خواهید شناخت و آن‌ها را روی بردهای الکترونیک از یکدیگر تمییز خواهید داد.
 
در این موقعیت آموزش تعمیرات پاور ماینر را خواهید آموخت. باید توجه داشت که پاور ماینر با پاور کامپیوتر سیار متفاوت است و تعمیرات آن دارای قلق‌هایی است که تا نخوری ندانی! پاورانت ماینر در زمره پاورهای آمپر بالا است، پاورهایی که دارای تعداد زیادی ماسفت هستند که هر کدام تا 150 آمپر جریان می‌کشند. شاید باور نکنید ولی این پاورها دیپ نیستند بلکه اس‌ام‌دی smd هستند. در بسیاری از این پاورها از آنجا که مدام در حال کار کردن و شبانه‌روزی هستند فن ماینر خراب می‌شود .گاهی اوقات این فن‌های ماینر که فن‌های خاصی هستند و به فن‌های دور بالا معروفند ممکن است درست شوند و نیاز به تعویض نداشته باشند. ولی این را باید بدانیم که فن انت ماینر شاید به نظر بسیار ساده بیاید ولی نقش بسیار بسیار مهمی ایفا می‌کند و آن همان خنک کردن برد است چه برد پاور انت ماینر و یا کنترل برد و یا هشبرد انت ماینر.

دوره آموزشی تعمیرات ماینر

لازم به ذکر است این فن ممکن است بر روی پاور ماینر و برای خنک کردن آن باشد و یا بر روی خود دستگاه انت ماینر (antminer) که بردهای کنترل و هشبورد را خنک کند که بتوانند بازدهی بیشتری داشته باشند و راندمان کار را بالا ببرند. چرا که در دستگاه انت ماینر اعم از پاور انت ماینر و یا هشبورد و کنترل بورد آن گرما، رطوبت و نوسانات برق عوامل اصلی خرابی هستند. در آموزش تعمیرات پاور انت ماینر بیشتر خروجی نمی‌سوزد و ایرادات بر روی پل دیود و ماسفت‌های راه انداز خواهد بود که تمامی اینها در دوره آموزش تعمیرات پاور انت ماینر (antminer) خدمت عزیزان توضیح کاملاً عملی داده می‌شود.

سپس تعمیرات بردهای پاور و سوئیچینگ این دستگاه‌ها را خواهید آموخت این بخش مهمترین بخش تعمیرات دستگاه‌های بیت‌ماینر است. چرا که بیش از هشتاد درصد خرابی‌ها بر روی دستگاه‌های ماینر به علت خرابی پاورهای آمپربالای آن است. این پاورها از 1600وات روی دستگاه‌های m3 شروع می‌شود. همچون پاوربیت‌مین APW7 و تا 2500 وات بر روی دستگاه‌های ماینر ایبنگ E10 ،E9 وجود دارد. تعویض فن خنک‌کننده بر روی آن دستگاه‌ها مبحث مهمی را تشکیل می‌دهد. چرا که این‌ها فن دور بالا دارند و از آنجا که این دستگاه‌ها بیست و چهار ساعته فعال‌اند خیلی زود این فن‌های خنک کننده آسیب می‌بیند و باید تعویض شوند.

بخش بعدی که در آموزش مورد توجه قرار می‌گیرد تعمیرات برد کنترل است. کنترل بورد بخشی است که تنظیم برق رسانی به هشبوردها و کنترل تغذیه را بر عهده دارد.

قسمت بعدی که در آموزش تعمیرات ماینر وجود دارد تعمیرات هشبورد است. هشبردها که از تعداد زیادی آی‌سی‌اسیکس Asics ic تشکیل شده است نیز از بخش‌هایی است که مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت و معماری برد آن توضیح داده خواهد شد. این دوره آموزش تعمیرات بیت‌ماینر سخت‌افزاری است.

لازم به توضیح است که از آنجا که در این مرکز تعمیرات ماینر انواع مختلف آن بصورت کاملاً تخصصی انجام می‌پذیرد عزیزانی که تعمیرات دارند نیز می‌توانند دستگاه‌های ماینر خود را اعم از ام 31 M31، واتس ماینر m3x ،whatsminer,m20,m20s,m21,m31++ m30، اس 9 S9، اس 9 جی s9j، اس 11 S11، چیتا ماینر اف1 F1 Cheetah miner،  ای 9 E9 ,ای 10 E10، انت ماینر تی 17 antminer T17، دراگون مینت تی 1 Dragonmint T1 ،z11 ،A9Zmaster ، Zeon 180 k ،Z9mini.

در ماینرها درصد درست شدن پاور نسبت به هشبرد و کنترل برد بسیار بیشتر است.

کلاس آموزش ماینر

 

ویدئوی معرفی دوره تعمیرات ماینر

در این بخش قصد داریم تا یک ویدیوی معرفی دوره تعمیرات ماینر قرار دهیم تا دیدی کلی از آموزش دستگاه ماینر و دوره آموزشی آن بدست آورید. پس ویدیوی زیر را به دقت تماشا کرده و برای دوستان و علاقه‌مندان دیگر هم ارسال کنید.

 

تجربه دانشجویان دوره پیشین

احمد از اصفهان می‌گوید: ابتدا که با دوره تعمیرات ماینر آشنا شدم امید زیادی نداشتم تا چیزی یاد بگیرم. چون که در دوره‌ی دیگری در آموزشگاه دیگری ثبت نام کرده بودم و نتیجه بخش نبود. اما در این دوره به یک متخصص تبدیل شدم و حالا خدا را شکر آموزش تعمیرات ماینر به شغل اول من تبدیل شده است. به شما هم توصیه می‌کنم این فرصت را از دست ندهید.
 
علی از تهران می‌گوید: با دوره آموزشی تعمیرات ماینر امروز به خوبی می‌توانم تعمیرات هشبرد، پاور، فن، و قطعات مختلف را انجام دهم. هم چنین اساتیدی که در این دوره‌ها آموزش می‌دهند همگی اساتیدی برجسته و کارکشته هستند که سال‌ها در کشورهای اروپایی دوره‌های تخصصی را گذرانده‌اند. زمانی دانشجویان دوره پیش از من به من توصیه کردند تا در این دوره‌ها شرکت کنم. امروز من هم این توصیه را به شما خواهم کرد.

 

سوالات متداول دوره آموزش تعمیرات ماینر

سوال: در دوره‌ی تعمیرات ماینر با چه مباحثی آشنا خواهم شد و چه آموزش‌هایی خواهم دید؟
پاسخ: در این دوره با قطعات اصلی و فرعی دستگاه ماینر آشنا می شوید و به خوبی عیب‌یابی و تعمیر آن‌ها را آموزش می‌بینید. برای آگاهی از سرفصل‌های این دوره‌ها، بخس سرفصل‌های دوره آموزشی تعمیرات ماینر را مشاهده کنید.
 
سوال: آیا بعد از پایان این دوره به من مدرک معتبر و گواهی داده خواهد شد؟
پاسخ: بله. پس از پایان دوره آموزش تعمیرات ماینر شما تخصص خواهید یافت و مدرک معتبر داخلی و بین المللی دریافت خواهید کرد.
 
سوال: چه تضمینی وجود دارد که من پس از پایان دوره به خوبی بتوانم دستگاه‌های ماینر را تحلیل و عیب یابی و تعمیر کنم؟
پاسخ: اساتید این دوره این تضمین را به شما خواهند داد. پس از پایان دوره آموزش تعمیر ماینر شما می‌توانید به بازار کار داخلی و خارجی وارد شوید.

 

ویژگی‌های کلاس آموزش تعمیرات ماینر ایران تعمیرات

کلاس آموزشی مجازی تعمیرات ماینر چند ویژگی دارد. اول اینکه بخشی از کلاس مخصوص رفع اشکال خواهد بود و این برای شما خبر خوبی است. علاوه بر این، ویژگی دیگر این دوره در این است که مباحث به سادگی و روشنی بیان خواهد شد پس نگران اسامی و اصطلاحات پیچیده‌ای همچون خازن و ترانزیستور و هش‌برد و اس‌ام‌دی و ... نباشید.

 

قیمت دوره آموزش تعمیرات دستگاه ماینر چقدر است؟

برای اطلاع یافتن از قیمت دقیق دوره آموزش تعمیر ماینر در سایت ایران تعمیرات و همچنین دریافت پاسخ دیگر سوال‌های خود با همکاران ما تماس بگیرید.
 
09191080287--------------------02166904202
آدرس: تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3