آموزش تعمیر مترجم جیبی

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
3 1402/09/04 ثبت نام کنید

همه ما کمابیش گذرمان به استفاده از دیکشنری ها به زبان های مختلف برای پیدا کردن معنی کلمه ای در زبان بیگانه بوده ایم. چندین سال پیش از کتابهای فرهنگ لغات در این زمینه استفاده می کردیم و زمانی را برای پیدا کردن معنی آن کلمه صرف می کردیم. برای سرعت بخشیدن به این فرآیند جستجو و با توجه به اینکه این گونه فرهنگ های لغت بعضأ بزرگ و سنگین بودن اقدام به تولید نرم افزارهایی برای جست و جوی بهتر و سریعتر و نیز تلفط همزمان لغت مورد نظر شد. این نرم افزارها یا بر روی سیستم کامپیوتر یا لپ تاپ با گوشی شخص نصب می شود.

 

 آموزش تعمیرات مترجم جیبی

اما وسیله ای که فقط مختص این کار هم باشد نیز به بازار آمد و از آن تعبیر به مترجم جیبی می شود. تفاوت این دو در این است که نرم افزارهایی که برای گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر استفاده می شود کامل نبوده و  بعضأ تلفیقی از چندین دیکشنری می باشد و اولیت لغات در آن رعایت نشده است چرا که برخی دیکشنری های معتبر اجازه استفاده را به آنها نمی دهند. اما در مورد مترجم های جیبی خود دیکشنری در این دستگاه موجود است و به طور کامل در دسترس شخص قرار می گیرد و می تواند تمامی اطلاعات مربوط به لغت را و نیز اولویت استفاده از هر لغت را بدست آورد. به عبارتی مترجم های جیبی گواهی  و مجوز نشر این نوع دیکشنری ها را دارند. مشا می توانید چندین زبان را در این دستگاه فعال کنید. مترجم جیبی وسیله ای الکترونیکی است و چیزی شبیه به لپ تاپ یا تبلت می باشد و دارای صفحه کلید برای تایپ و وارد کدرن کلمه مورد ظر می باشد.

دوره آموزش تعمیرات مترجم جیبی

آموزشگاه ایران تعمیرات اقدام به برگزاری دوره های تعمیر مترجم جیبی در سری کلاس های تعمیر ماشین های اداری برای علاقمندان به داشتن مهارت تعمیر در این زمینه نموده است. در این دوره کلاسها تعمیر مترجم جیبی و عیب یابی و رفع مشکلات مربوط به پورتها و سیستم نرم افزاری و دیگر اجزای سخت افزاری به طور کاملا تخصصی اموزش داده می شود. جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

                    02166922379-------------------02166935921

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3