آموزش تعمیر ماشین حساب

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
3 1402/09/04 ثبت نام کنید

از جمله پیشرفت هایی که برای بشر امروزی صورت گرفته یا بهتر بگوییم کار را برای او آسانتر کرده است وجود ماشین حساب ها در  انواع و مدلهای مختلف می باشد. قدیمی ترین نوع ماشین حساب که می شناسیم به چرتکه معروف است و با پیشرفت علم و از حمله لوازمی که تحت تأثیر  این روند پیشرفت قرار گرفت همان چرتکه ها بود که امروزه به ماشین حساب معروف هستند. ساده ترین نوع ماشین حساب ها تنها اعمال اصلی ریاضی مانند جمع و تفریق و ضرب و تقسیم را انجام می دهند اما ماشین حساب هایی وجود دارند که حتی می توان با آنها معادلات پیچیده تر را حل کرد و بعضأ برخی توابع مهم ریاضی را نیز می توان با آنها رسم کرد.  ماشین حساب‌های نوین در واقع تلفیقی از ماشین حساب و رایانه هستند و امکانات گسترده تر و سریع تری همچون رسم نمودار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

دوره آموزش تخصصی تعمیرات ماشین حساب

برخی از ماشین حساب های قدیمی برای کارکرد نیاز به باتری دارند ولی نسل جدید را ماشین حساب های نوری تشکیل می دهند که کافیست این نوع ماشین حساب ها در معرض نور قرار بگیرند. نور خورشید، لامپ و… آنگاه می توان صفحه نمایش آن را دید. ماشین حساب اجزای مختلفی دارد و دارای پردازنده کوچکی است که جهت انجام محاسبات از آن استفاده می کند.

دوره آموزش تعمیرات ماشین حساب

آموزشگاه ایران تعمیرات برای آن دسته از علاقمندان به تعمیر انواع ماشین حساب ها دوره های آموزشی را در این مرکز زیر نظر متخصصین کار آزموده برگزار می کند. عیب یابی مدار ماشین حساب و عملکرد آی سی پردازنده ماشین حساب و روش تعمیر انواع ماشین حساب ها مانند ماشین حساب های مهندسی و فروشگاهی و… در این دوره ها به طور کامل توضیح داده خواهد شد و یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه پرورش خواهد داد. در صورت علاقه به شرکت در این دوره و ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: 02166933237

آدرس »

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3
02166922379-----02166935921