آموزش تعمیر دستگاه بنر و فلکس

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 1402/11/28 ثبت نام کنید

امروز از بنر به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغات استفاده می‌شود. از جمله مزایای بنر که باعث شده استقبال بیشتری از آن به عمل آید این است که بنر نسبت به دیگر ابزار تبلیغاتی ارزان‌تر است. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به، چاپ سریع ، دسترسی آسان و تنوع زیاد نام برد. فلكسی ماده‌ای است كه برای تابلوهای سردر مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، تابلوهای عابر پیاده، برخی از بلبوردها و به طور خلاصه برای تابلوهایی كه لامپ مهتابی دارند استفاده می‌شود. ماده فلكسی به جنسی گفته می‌شود كه نور را از خود عبور می‌دهد در حالی كه بنر این قابلیت را ندارد و معمولا نور از جلو به آن تابانده می‌شود. فلکسی معمولا کمی تیره‌تر از بنر چاپ می‌شود و آن هم به دلیل وجود لامپ مهتابی داخل تابلو است. اگر فلکسی مانند بنر چاپ شود در طول شب که مهتابی در تابلو روشن می‌شود  کار چاپ‌شده تا حد زیادی بی‌حال و بی‌رنگ و رو خواهد شد. رویه فلکس به‌راحتی قابل تعویض می‌باشد.

بنابراین می‌توان در کل گفت تفاوت بنر و فلکس در توانایی عبور نور از جنس فلکس است که بنر به لحاظ ساختاری دارای این خصوصیت نیست. نوع دستگاه چاپگری که استفاده می‌شود در کیفیت خروجی نیز تأثیر دارد. از جمله مشکلاتی که برای این قبیل دستگاه‌های چاپ به‌وجود می‌آید می‌توان به این موارد اشاره کرد که ممکن است سنسورهای رول بازکن آن کار نکند، یا هنگام روشن‌کردن دستگاه چاپ فلکس و بنر موتورهای دستگاه دستور را اجرا نکرده و شروع به حرکت نمی‌کنند، باید در ابتدا دید که مشکل نرم‌افزاری نیست و اگر ایراد نرم‌افزاری وجود نداشت باید پاورهای برق ورودی موتور را بررسی کرد. از مشکلات دیگر می‌تواند این باشد که پمپ دستگاه، مرکب را به خوبی پخش نمی‌کند و بسیاری موارد دیگر.

اموزش تعمیر دستگاه چاپگر بنر و فلکس

 

آموزش تخصصی تعمیر دستگاه چاپ بنر و فلکس

مسلط بودن به نحوه تعمیر اینگونه دستگاه‌ها می‌تواند به عنوان یک حرفه پردرآمد تلقی شود. از این‌رو آموزشگاه ایران تعمیرات به برگزاری دوره آموزش تعمیرات دستگاه‌های بنر و فلکس به عنوان زیر مجموعه آموزش تعمیرات ماشین های اداری پرداخته‌است.

 

سرفصل دوره آموزش تعمیرات دستگاه بنر

  • آشنایی اولیه با دستگاه و قطعات داخلی و نحوه کار کرد هر یک
  • آموزش نحوه راه‌اندازی دستگاه و اتصال به کامپیوتر
  • آموزش تنظیم دستگاه بنر و فلکس برای انجام کارهای گوناگون
  • آشنایی و آموزش آنالیز مدار و تعویض آی سی و …
  • نحوه عیب یابی و رفع و تعمیرات آن

و بسیاری موارد دیگر که در کلاس‌های کاملا عملی و مجهز برگزار می‌شود و این امر به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

جهت ثبت نام و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

تلفن تماس : 02166568284

تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3
02166922379-----02166935921