آموزش تعمیرات پرینتر چندکاره

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
3 جلسه 3 1402/11/28 ثبت نام کنید

در ابتدا پرینترهای چندکاره را تعریف می کنیم و توضیحاتی در مورد این نوع پرینترها ارائه می دهیم. در ادامه دوره آموزش تعمیرات پرینتر چندکاره را معرفی می کنیم و از ویژگی ها و مزیت های این دوره آموزشی سخن می گوییم. در انتها نیز با فهرست کردن سر فصل های مطرح شده شما را با این دوره بیشتر آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

 

انواع پرینتر چندکاره

پرینترها چه از نوع جوهر افشان ،چه از نوع پرینترهای لیزری در حالت کلی دو مدل مختلف دارند. به این ترتیب که به دو نوع پرینترهای ساده یا تک کاره و پرینترهای چندکاره تقسیم می شوند. پرینترهای ساده یا تک کاره همانطور که از نام شان پیداست تنها قادر به انجام یک کار هستند و آن پرینت کردن یا چاپ کردن متن ها و تصاویر روی صفحه کاغذ است.

اما پرینترهای چندکاره علاوه بر اینکه کار اصلی خودشان و پرینترهای تک کاره یعنی همان پرینت کردن را انجام می دهند قادر به انجام کارهای دیگری نیز هستند. از جمله عملیاتی که پرینترهای چندکاره می توانند انجام دهند می توان به اسکن کردن تصاویر و برگه ها، گرفتن فتوکپی و انجام عملیات فکس است. بنابراین پرینترهای چندکاره در واقع دستگاهی هستند که هم پرینتر، هم اسکنر، هم فتوکپی و هم دستگاه فکس می باشند و از این رو ارزش بالایی دارند.

پرینترهای جوهر افشان و پرینترهای لیزری هر دو انواع ساده و چندکاره را دارا می باشند که در اینجا به معرفی نوع چندکاره پرینترهای جوهر افشان و لیزری را معرفی می کنیم.پرینتر چندکاره جوهر افشان که از رایج ترین انواع پرینتر ها در حال حاضر می باشند، از رنگ مایع یا همان جوهر استفاده می کنند و با پاشیدن قطرات متغیر رنگ بر روی صفحه کاغذ باعث ایجاد تصاویر و متن ها روی کاغذ می شوند.این پرینترها با وجود این که قیمت ارزان تری نسبت به سایر پرینتر ها دارند، بیشتر برای چاپ عکس استفاده می شوند و در میزان تکثیر بالا به صرفه نیستند زیرا تعداد خروجی آنها بسیار کمتر از خروجی چاپگرهای لیزری است.

اما پرینترهای چندکاره لیزری با این که قیمت بیشتری نسبت به پرینترهای جوهری دارند ولی در عوض مزایای آن ها بیشتر است و از نظر هزینه های چاپ در حجم بالا کاملاً به صرفه تر هستند. پرینتر های چندکاره لیزری برای چاپ از پودری  بنام تونر استفاده می کنند. پودر تونر عمر طولانی تری نسبت به جوهر مورد استفاده در پرینتر های جوهر افشان دارد. همچنین سرعت خروجی پرینترهای لیزری بسیار بیشتر از انواع دیگر است.

با توجه به این موضوع که پرینترهای چندکاره در واقع علاوه بر پرینتر، اسکنر، فتوکپی و دستگاه فکس هم هستند استفاده از آن ها به دلیل مفید بودن و کارایی بالای آن ها بسیار زیاد است. همچنین استفاده از پرینتر های چندکاره همچنان رو به افزایش است.

از این رو بازار تعمیرات پرینتر چندکاره به اصطلاح یک بازار داغ است چرا که استفاده کنندگان از پرینتر های چندکاره همواره به یک تعمیرکار که قادر به شناسایی دستگاه های پرینتر چندکاره باشند و بتوانند آن ها عیب یابی و تعمیر کنند نیاز دارند.در این دوره شما با انواع پرینترهای چندکاره اعم از پرینترهای چندکاره جوهر افشان و پرینترهای چندکاره لیزری آشنا می شوید و چگونگی عیب یابی و تعمیرات هر قطعه را به شما می آموزد.

آموزش تعمیر پرینتر چند کاره

 

معرفی دوره آموزش تعمیر پرینتر چند کاره

پرینترهای چندکاره شاید مفید ترین نوع پرینتر ها باشند چرا که علاوه بر انجام عملیات پرینت قادر به انجام عملیات دیگری هم هستند. مانند اسکن، فتوکپی و فکس. از این رو استفاده از پرینترهای چندکاره بسیار زیاد است و نتیجتاً بازار تعمیرات پرینتر چندکاره هم همیشه تقاضا دارد.شما می توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پرینتر به یک متخصص در این زمینه تبدیل شوید و وارد این بازار کار شده و با انجام این کار به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

 

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات پرینتر چندکاره

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با دوره آموزش تعمیرات پرینتر چندکاره در اینجا فهرستی از سر فصل های مطرح شده در دوره آموزش تعمیرات پرینتر چندکاره را عنوان می کنیم.

  • شناخت و معرفی سیکل چاپ در انواع پرینترهای چندکاره
  • آموزش نحوه صحیح باز و بسته کردن پرینترهای چندکاره طبق استاندارد شرکت سازنده
  • آموزش شارژ کارتریج و تونر
  • آموزش عیب یابی پرینترهای سه کاره و چهار کاره
  • آموزش عیب یابی بخش اسکنر،فتوکپی،فکس
  • آموزش عیب یابی پرینترهای چندکاره بر اساس چراغ های آلارم پرینتر

 

چرا کلاس‌های ایران تعمیرات را انتخاب کنیم؟

در کنار تمامی مزایایی که در بالا ذکر شد، کلاس‌های آموزشی ایران تعمیرات برای کارآموزان شهرستانی امکان اسکان چند روزه را فراهم می کند. پس اگر از شهرهای دیگر تمایل به شرکت در دوره آموزش تعمیرات پرینتر چند کاره دارید می‌توانید با خیال راحت در کلاس‌های ایران تعمیرات شرکت کنید.

  • ارائه مدرک بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات پرینتر چند کاره
  • کامل‌ترین سرفصل‌های آموزشی پرینتر چند کاره
  • دارای پشتیبانی کامل و قدرتمند
  • قدیمی‌ترین مرکز آموزش تعمیرات پرینتر چند کاره

همچنین در دوره آموزش تعمیرات پرینتر و همچنین پکیج آموزش تعمیرات ماشینهای اداری, آموزش تعمیرات پرینتر های چندکاره بصورت رایگان آموزش داده می شود.

 

قیمت دوره آموزش تعمیر پرینتر چند کاره در ایران تعمیرات

برای اطلاع از قیمت دقیق دوره‌ها و همچنین دریافت تخفیف‌های ویژه با همکاران ما تماس بگیرید. علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات پرینترهای چند کاره میتوانند با شماره‌های 02166568284-----09191080287 تماس بگیرند و یا فرم ثبت نام زیر را پر کنند تا همکاران ما در حداقل زمان با ایشان تماس بگیرند.

آدرس: تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3

02166922379-----02166935921