آموزش تعمیرات پرینتر لیزری

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
3 1402/09/04 ثبت نام کنید

استفاده بسیار از پرینترهای لیزری در انواع و مدل های مختلف، نیاز به افرادی که انواع این پرینترها را بشناسند و قادر به عیب یابی و تعمیرات این چاپگرها باشند را افزایش داده است. شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پرینترهای لیزری می توانید به متخصصی در این زمینه تبدیل شده و وارد بازار کار بزرگ در این عرصه شوید و با انجام این کار به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

در این مطلب که برای معرفی دوره تهیه شده است، در ابتدا پرینترهای لیزری را معرفی می کنیم و تفاوت های عمده آن ها را بررسی می کنیم. سپس به معرفی دوره می پردازیم و ویژگی ها و مزایای دوره را عنوان می کنیم. با ما همراه باشید.

 

پرینتر (چاپگر) لیزری چیست؟

پرینتر لیزری برای چاپ تصاویر و متن ها از نور لیزر استفاده میکند و منبع نامین کننده رنگ آن، تونر یا کارتریج لیزری میباشد، هزینه چاپ هر برگ در پرینتر های لیزری ارزان است چرا که تعداد خروجی آن زیاد است و همچنین سرعت بیشتری نسبت به چاپگر جوهری دارد ، پرینتر لیزری بیشتر در ادارات و سازمان ها برای چاپ اسناد و مدارک استفاده میشوند .

 

پرینترهای لیزری به چه صورت کار می کنند؟

می توان گفت که پرینترهای لیزری از طریق یک پروسه الکترواستاتیکی متن ها و تصاویر با کیفیت ایجاد می کنند. این نوع پرینتر با کمک الکتریسیته ساکن کار می کند.

در پرینترهای لیزری یک استوانه چرخان الکتریسیته را بوجود می آورد و یک اشعه نازک لیزر به این استوانه تابیده می شود و به شکل متن یا تصویری که باید پرینت گرفته شود، یک صفحه با نواحی حامل بار های مثبت و منفی تشکیل می شود. این صفحه بوسیله تونر که دارای پودر های با بار مثبت است پوشانده می شود. بنابراین آن نواحی از صفحه که دارای بار منفی هستند این پودرها را جذب می کنند. پس از آن کاغذ از روی آن عبور داده می شود تا تصویر مورد نظر روی آن به وجود بیاید. در مرحله بعد کاغذ باید از غلتک های داغ عبور کند تا پودر روی کاغذ سوخته و دائمی شود. در هر پرینتر لیزری چند مرحله برای این کار وجود دارد تا رنگ های مختلف را با هم مخلوط کنند.

آموزش تعمیرات پرینتر  لیزری

 

معرفی دوره آموزش تعمیرات پرینتر لیزری

در دوره آموزش تعمیرات پرینتر لیزری با تفاوت های پرینتر های لیزری و پینتر های جوهر افشان به طور کامل آشنا می شوید. پرینترهای لیزری معمولا گران قیمت تر از پرینتر های جوهر افشان هستند. یکی دیگر از تفاوت های عمده بین پرینترهای لیزری و جوهر افشان وزن آن هاست. پرینتر های لیزری از وزن سنگین تری نسبت به پرینترهای جوهر افشان برخوردار هستند. اما این مساله که کدام نوع از بین پرینتر های لیزری و جوهر افشان، پرینتر بهتری است به نیاز شما و کاری که با پرینتر قصد انجام دادن آن را دارید بستگی دارد.

پرینترهای از صدها افشانک تشکیل شده اند که جوهر را بر روی کاغذ پخش می کنند. تصاویر و متن هایی که با استفاده از این افشانک ها روی کاغذ تشکیل می شود از نقطه های زیادی تشکیل شده است. این نقطه ها به قدری ریزند که با چشم قابل دیدن نیستند. پرینترهای جوهرافشانی که ما می شناسیم، به دو نوع حرارتی و فیزو الکتریک تقسیم بندی میشوند که این دو نوع پرینتر از لحاظ مکانیسمِ جوهر افشانی با یکدیگر تفاوت دارند. در این دوره با انواع پرینترهای لیزری اعم از پرینترهای لیزری رنگی آشنا خواهید شد.

 

آیا تعمیرات پرینتر لیزری، بازار کار خوبی در ایران دارد؟

این دوره یک دوره کاربردی و جامع و کامل است. شما با انواع مختلف پرینترهای لیزری اعم از پرینترهای لیزری تک کاره، پرینترهای لیزری چند کاره و ... آشنا خوهید شد .این دوره کاملا عملی است. به این صورت که در دوره آموزش تعمیرات پرینترهای لیزری شما با کار کردن مستقیم روی انواع پرینترهای لیزری ، کار با این دستگاه ها را یاد می گیرید.

با توجه به مسائلی که ذکر شد استفاده از پرینترهای لیزری بستگی به نوع کاربر آن دارد و از همین رو پرینترهای لیزری به نحوی مورد استفاده عموم قرار می گیرد. امروزه در هر اداره ای که پا بگذارید پرینتر های لیزری را مشاهده خواهید کرد. و البته افراد برای نیاز های شخصی از پرینترهای لیزری در خانه خودشان نیز استفاده می کنند.

همین امر سبب شده تا تعمیرات پرینتر لیزری به یک شغل پر درآمد در جهان امروز تبدیل شود. شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پرینتر لیزری می توانید وارد بازار کار در این عرصه شوید و از این طریق به درآمد قابل اطمینانی دست پیدا کنید.

آموزش تعمیر پرینتر لیزری

 

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیر پرینترهای لیزری

  • آشنایی کامل با انواع مختلف پرینترهای لیزری
  • آموزش نحوه صحیح باز و بسته کردن
  • آموزش کار با سنسورها و عیب یابی خطا های مربوط به سنسورها در پرینتر
  • آموزش عیب یابی و رفع عیب و تعمیر مسیر حرکت کاغذ در پرینتر
  • رفع عیب و تعمیر پورت و پیکاپ
  • آموزش تخصصی شارژ انواع تونر در پرینترهای لیزری
  • آموزش چگونگی تمیز کردن درام و تونر در پرینترهای لیزری
  • آموزش چگونگی تست پرینتر بدون اتصال به کامپیوتر
  • آموزش عیب یابی و رفع عیب و تعمیر پنل ها
  • آموزش عیب یابی و تعمیر کاغذکش ها

 

چرا کلاس‌های ایران تعمیرات را انتخاب کنیم؟

  • کلاس‌هایی که ما در ایران تعمیرات برگزار می‌کنیم، مانند کلاس تعمیر چاپگر لیزری، کامل و جامع هستند و تمامی جنبه‌های آموزشی موضوع را در بر می‌گیرند.
  • کلاس آموزشی تعمیرات پرینتر لیزری به صورت کاملا عملی و پروژه محور تدریس می‌شود.
  • امکان اسکان برای کارآموزان شهرستانی فراهم شده است. (برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما تماس بگیرید)
  • اساتید کلاس‌ها و دوره‌های ایران تعمیرات همگی کهنه کار و متخصص هستند و می‌توانند تمامی تجربه خود را در اختیار شما قرار دهند.

 

قیمت دوره آموزش تعمیر پرینتر لیزری چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت دقیق دوره آموزش تعمیرات پرینتر لیزری ایران تعمیرات با همکاران ما تماس بگیرید.  علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات پرینترهای لیزری می‌توانند برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02166568284-------09191080287 تماس بگیرند و همچنین لازم به ذکر است در دوره آموزش تعمیرات پرینتر و همچنین در پکیج دوره آموزش تعمیرات ماشین های اداری، آموزش تعمیرات پرینتر لیزری به‌صورت کامل آموزش داده می‌شود.

تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3
02166922379-----02166935921