تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات

تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات

ساختار کلی هارد به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود که هر کدام وظیفه‌ی مهمی را بر عهده دارند و اگر هر کدام از این بخش‌ها دچار خرابی شده باشد یا مشکلی برایش پیش بیاید نتیجه این است که هارد از کار خواهد افتاد. البته در برخی موارد خرابی هارد قابل تعمیر بوده و می‌توان به راحتی مشکل هارد را برطرف کرد و دوباره از آن استفاده کرد ولی در خیلی از موارد نیز نمی‌توان هارد را تعمیر کرد و اگر بکاپ از اطلاعات خود نداشته باشید ممکن است اطلاعات شما در خطر از دست رفتن باشد.

 

تعمیر و ریکاوری اطلاعات انواع برندهای هارد دیسک

نیاز به ذخیره اطلاعات باعث اختراع هارد دیسک یا دیسک سخت گردید که بصورت داخلی یا اینترنال و خارجی یا اکسترنال و نیز فلش دیسک می باشد. تعمیر هارد,بازیابی اطلاعات هارد یا ریکاوری اطلاعات هارد و جراحی هارد از تخصص های حرفه ای دپارتمان تعمیرات مجتمع فنی ملی پایتخت می باشد. از آنجا که همه اطلاعات بر روی هارد ذخیره میشود پس بالطبع هاردها که بسیار حساس به ضربه و نوسان برق هستند بسیار به مشکل میخورند. ما تعمیرات هارد ,جراحی هارد و ریکاوری اطلاعات هارد را در اسرع وقت برای مشتریان گرامی و همکاران عزیز انجام میدهیم.

 

خدمات مرکز تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات ایران تعمیرات

حرفه ای ترین مرکز تعمیرات و بازیابی اطلاعات با دستگاه PC3000 در ایران. بازیابی اطلاعات از انواع حافظه و هارد شامل موارد زیر می باشد:

بازیابی اطلاعات در اثر فرمت و اف دیسک و پاک شده format , fdisk

بازیابی اطلاعات در نوسانات برق و مشکلات سخت افزاری

بازیابی نامه های الکترونیکی از برنامه های Outlook و Netscape

بازیابی اطلاعات کارت های حافظه دوربین و موبایل

بازیابی اطلاعات دیسک های نوری خش دار و آسیب دیده (CD و DVD)

بازيابي اطلاعات uninstall شده هارد

بازیابی هارد حتی در اثر ضربه

تعمیر و تعویض صحیح سیلندر و هد

تعمیر و بازیابی هاردهای SSD

تعمیرات رم دوربین عکاسی

ریکاوری رم دوربین دیجیتال

ریکاوری رم دوربین عکاسی

بازیابی اطلاعات رم دوربین عکاسی

بازیابی رم دوربین دیجیتال

بازیابی اطلاعات رم دوربین دیجیتال

بازیابی اطلاعات رم دوربین فیلم برداری

بازیابی رم دوربین فیلم برداری

بازیابی اطلاعات گوشی موبایل

ریکاوری رم دوربین فیلم برداری

ریکاوری اطلاعات گوشی موبایل

ریکاوری گوشی موبایل

ریکاوری سرور

ریکاوری سرورNAS

ریکاوری سرور DAS

ریکاوری اطلاعات اسمارت فون

ریکاوری اطلاعات smartphone

بازیابی اطلاعات اسمارت فون

بازیابی اطلاعات گوشیهای هوشمند

بازیابی اطلاعات انواع دی وی آر

بازیابی اطلاعات DVR

بازیابی اطلاعات سیستمهای امنیتی

بازیابی اطلاعات دوربینهای امنیتی

ریکاوری اطلاعات دوربینهای امنیتی

بازیابی اطلاعات   security camera

بازیابی اطلاعات هارد SSD

تعمیر تخصصی و حرفه ای هارد های SSD

بازیابی اطلاعات انواع تبلتهای آی او اس و اندروئید ios , android

 

شایع ترین خرابی‌های هارد دیسک کامپیوتر

 

آموزش تخصصی رفع بدسکتور هارد

این مشکل وجود یک نوع بهم ریختگی در ساختار مجازی هارد است که باعث کند شدن، پاک شدن و خراب شدن خود به خود اطلاعات، داغ شدن هارد در زمان کار کردن و حتی عدم کپی شدن و تبادل اطلاعات در هارد می‌شود. از آن جایی که بدسکتور نرم‌افزاری به دلیل اتفاقات نرم‌افزاری برای هارد پیش می‌آید. در 90 درصد موارد با استفاده از ابزارهای مخصوص قابل برطرف سازی است. ابزارهای نرم‌افزاری برای از بین بردن بدسکتور وجود دارد که هارد را اسکن کرده و تمامی بهم ریختگی‌ها را کاملاً مرتب می‌کند و جدول بندی مجازی هارد را (سکتورها) مرتب می‌کند و در نتیجه هارد می‌تواند به درستی کار کند.

دیتکت (شناخته نشدن) هارد توسط کامپیوتر

در خیلی از موارد شما هارد را به کامپیوتر وصل می‌کنید ولی متوجه می‌شوید که کامپیوتر هارد را نمی‌شناسد. این مشکل الزاماً دلیل بر خرابی هارد نیست و برخی مواقع ممکن است که درایو هاست آنلوکیتد شده باشد و در این صورت ویندوز قادر به شناسایی درایو نبود و کاربر فکر می‌کند که هارد شناخته نشده‌است. برای اطمبنان از این که آیا هارد شناخته نمی‌شود یا فقط درایو هارد، می‌توانید در حین این که هارد وصل است به آدرس زیر بروید:

My computer : device manager

اگر نام هارد جدید را مشاهده کردید در این صورت هارد سالم بوده و فقط همان‌طور که گفته شد درایو آن شناخته نمی‌شود که برای بازگرداندن درایو راه‌های بسیاری وجود دارد. ولی در برخی موارد هم هست که مشکل درایو نیست و کلا هارد شناخته نمی‌شود یا دچار حالتی به نام پارتیشن صفر شده که این موارد مشکل‌های نرم افزاری و سخت افزاری متعددی می‌تواند داشته باشد.

شنیده شدن صدای ضربه از داخل هارد

شنیده شدن صدای ضربه از داخل هارد در زمانی که روشن است: در مورد دیگر کاربر هارد را به کامپیوتر متصل می‌کند و حتی در برخی موارد درایو نیز بالا می‌آید ولی عملا نه می‌توان درایو را باز کرد و نه این که اطلاعاتی را در هارد قرار داد و از آن برداشت و فقط صدای تق مانند به صورت مکرر تکرار می‌شود.

دلیل اصلی این مشکل خرابی هد در هارد است که معمولاً بر اثر ضربه برای هارد پیش می‌آید و تنها راه تعمیر این است که هارد را باید در اتاق تمیز (Clean room) باز کرده و در صورت امکان هد را آزاد کرد یا در صورت خرابی کامل، هد آن را تعویض کرد.

 

هزینه تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات

برای اطلاع از قیمت تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات ایران تعمیرات با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین تمامی سوالات خود را می‌توانید از همکاران ما یا در بخش نظرات بپرسید.

آدرس: تهران-میدان انقلاب-جمالزاده  شمالی- فرصت شیرازی -نرسیده به والعصر- ک صالحی-نبش درفش-پلاک1

شماره تلفن مرکز تعمیر هارد: 02166935921