تعمیرات مینی مانیتور

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 1402/11/28 ثبت نام کنید

همه ما اغلب مانیتورها را می شناسیم و در زندگی روزمره خود از آن ها استفاده می کنیم. مانیتور یک وسیله ای است که برای نمایش آنچه ما میخواهیم ببینیم استفاده می شود. مانیتور ها برای مصارف گوناگون در اندازه ها و ویژگی های مختلفی روانه بازار شده اند و شرکت های بسیاری همچون ال جی و سامسونگ و اچ پی و سونی و… در جهت تولید این وسیله پر کاربرد برآمده اند و هر از گاهی نمونه ای جدید روانه بازار می کنند.

مانیتورها دارای انواع مختلفی هستند و بر اساس نوع صفحه نمایششان طبقه بندی می شوند. به عبارتی بر اساس نوع تکنولوژی که برای پنل صفحه نمایش استفاده می شود تقسیم بندی می شوند. صفحه نمایش لامپ پرتو کاتدی، صفحه نمایش LCD، LED، پلاسما. که هر یک مزیت هایی بر دیگری دارند. وضوح تصویر بهتر و مصرف انرژی کمتر، سبکی و حمل آسان و اشغال نکردن فضای زیاد از جمله ویژگی هایی هست که در این سال ها در جهت بهبود کیفیت مانیتور ها بر آن ها افزود شده است. ویژگی صفجه لمسی هم چند سالی است که اضافه شده است.

تعمیرات مینی مانیتور

در مورد اندازه مانیتور صحبت شد. مینی مانیتورهایی آمده اند که می توان گفت ویژگی های مانیتور ها دارند و علاوه بر آن  برخی از مدل های آن قابلیت حمل و جدا شدن از پایه را نیز دارند و تمام لمسی هستند. به عبارتی مانند تبلت هستند. این قبیل مانیتور ها امکان سازگاری با انواع ویندوزهای ۲۰۰۰، XP، Vista و ۷ را داشته و با سیستم‌عامل Mac OS هم برخی از انواع آن هماهنگ می‌شود.از این دست مانیتورها برای ویدئو کنفرانس، خرید آنلاین و سیستم‌های سرگرمی هوشمند در خانه‌ها و … می توان استفاده کرد. نکته جالب درباره برخی از انواع این محصول  می توان گفت طراحی آن است که به صورت یک نمایشگر لمسی داخلی یک داکت قرار گرفته و شارژ می‌شود و می‌تواند بدون آن هم استفاده بشود.

 

تعمیرات مینی مانیتور خودرو

این وسیله هم با توجه به کاربرد و اهمیتی که برای کاربر دارد حساس و ظریف بوده و باید مراقبت صورت گیرد ولی گاهی به علت سهل انگاری و عوامل خارجی دیگر با برخی اختلال ها و خرابی هایی مواجه می شود که نیاز به تعمیر دارد. در صورت اینکه دستگاه مینی مانیتور شما با مشکلی در کارکرد خود مواجه شده است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور آموزشگاه ایران تعمیرات نسب به رفع خرابی یا عیب آن اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3
02166922379-----02166935921