تعمیر تلویزیون

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 هفته 2 1402/11/28 ثبت نام کنید

امروز دیگر تلویزیون به مهمترین تفریح در سراسر گیتی بدل شده است و بالطبع تعمیرات تلویزیون و خرابی آن جایگاه مهمی در میان تعمیرات بردهای الکترونیکی پیدا کرده است مخصوصاً از زمانیکه تلویزیونهای پلاسما ,ال سی دی ,ال ای دی ,تری دی یا سه بعدی و در آخرین گام تلویزیونهای او ال ای دی وارد بازار شده اند باعث افزاریش تعمیرات در آنها نیز گردیده است.

عیب های شایع تلویزیون های سامسونگ در این سری خرابی بک لایت می باشد. تعمیر تلویزیون های ال ای دی ، سامسونگ که بک لایت آن خراب است در منزل و محل مشتری انجام می شود. تعمیرات با ضمانت سه ماهه می باشد و اصلاحات لازم برای جلوگیری از خرابی دوباره انجام می شود.

نبود صدا ، مربوط به برد مین می باشد که در انواع تلویزیون ها نحوه تعمیرات این بخش متفاوت است. خرابی صدا از قسمت های مختلف برد می تواند باشد که باید دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.این عیب در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ زیاد پیش می آید که پس از کار کردن و گرم شدن تلویزیون برای یک لحضه تصویر قطع و دوباره وصل می شود. در بیشتر مواقع این ایراد به دلیل ضعف پنل می باشد که در منزل مشتری تعمیرات انجام می شود. در بعضی از موارد نیز از بردهای پاور و مین نیز می تواند باشد که این موارد نیز در منزل تعمیر می شود و شامل سه ماه ضمانت می باشد.

تلویزیون شارپ SHARP ، ال جی LG ، سامسونگ SAMSUNG ، فیلیپس PHILIPS ، سونی sony ، تلویزیون صنام ، پاناسونیک panasonic ، پارس pars ، پارس گراندیک ، دوو DAEWOO و ... در آموزشگاه ایران تعمیرات تعمیر شده اند و به دست مشتری رسیده اند .

تعمیرات تلویزیون

 

تعمیر تخصصی انواع مدل های تلویزیون

شما میتوانید برای تعمیرات تلویزیون با شماره های زیر تماس بگیرید همچنین در این مجموعه دوره آموزش تعمیرات تلویزیون نیز با اساتید خبره برگزار میشود .

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

 

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

 

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3