تعمیرات بردهای الکترونیکی

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
2 هفته 2 1402/11/28 ثبت نام کنید

به مجموعه ای از مدارهای الکتریکی همراه با لوازم الکتریکی مانند خازن، مقاومت، ترانزیستور ، آی سی و … که روی صفحه ای که به صورت تک لایه یا دو لایه یا چند لایه مسی است سوار می شود برد الکترونیکی گویند . بردها را می توان در تجهیزات پزشکی ، آزمایشگاهی ، لوازم خانگی و در کل بگوییم تقریبأ تمام لوازم الکتریکی و دیجیتالی که امروزه با آن ها سروکار داریم میتوان یافت که بر اساس کار وسیله در ابتدا طراحی می شوند و بر اساس ویژگی های وسیله از قطعات مختلفی در آن استفاده می شود.

بردهای الکترونیکی بسیار ظریف و حساس هستند و با از کار افتادن جزئی از آن حتی یک خازن کوچک اختلال در مدار آن به وجود می آید و کارکرد برد و در نتیجه وسیله را با مشکل مواجه می کند . بردهای الکترونیکی در اندازه های مختلف در لوازم به کار می روند بردهای گوشی های تلفن همراه به طبع کوچک بوده و ظرافت و حساسیت دارند و بر اساس نوع کارکرد آنها پیچیده می شوند مخصوصأ در گوشی های هوشمند . بردها را در سیستم رایانه و داخل کیس رایانه خود نیز حتمأ دیده اید این نیز نمونه ای دیکر از بردها می باشد که به مادر برد (mother board) نیز شناخته می شوند.

تعمیرات برد الکترونیکی

بردها هم به علت کارایی ای که دارند با خرابی ها و مشکلاتی در روند کار خود مواجه می شوند و همانطور که عنوان شد کوچکترین از کار افتادگی در کل دستگاه خلل ایجاد می کند چرا که این برد یه مدار است و مدار یک فرآیند پیوسته و متصل را دنبال می کند. ممکن است خازنی سوخته باشد یا باد کرده باشد و در برخی مواقع ترکیده باشد . اگر برد را از نزدیک دیده باشید می توانید ببینید بسیار کوچک هست . گاهی نوسانات برق منجر به خرابی می شود. اگر وسیله ای الکتریکی با مشکل کار کرد مواجه شد یکی از بخش هایی که باید بررسی شود برد آن است (در صورت داشتن برد) تا به دقت بررسی شود که مشکل از کجاست.

 

تعمیر انواع بردهای الکترونیکی خودرو

اگر سیستم الکتریکی و برد شما با مشکلی مواجه شد می توانید به آموزشگاه ایران تعمیرات برای تعمیرات بردهای الکترونیکی خود نسبت به عیب یابی و رفع مشکل دستگاه زیر نظر متخصصین خبره در اسرع وقت مراجعه نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3