دوره آموزش بازیابی اطلاعات هارد و فلش

دوره آموزش بازیابی اطلاعات هارد و فلش

بازار کار آموزش بازیابی اطلاعات از هارد و فلش مموری

آموزش بازیابی اطلاعات در دنیای امروز اطلاعات و داشتن اطلاعات حرف اول و آخر را میزند. دیگر گذشت زمانیکه همه اطلاعات بر روی نسخ خطی نگهداری میشد. الآن دیگر هارد دیسکهای کربنی دارد به بازار میآید. دیگر یک کتابخانه عظیم از اطلاعات را روی یک هارد جیبی و یا حتی یک فلش مموری میتوان جا داد. و این اطلاعات هرجا که باشیم همراه ما است اطلاعات گرانبها هستند اگر این اطلاعات از بین بروند برای بدست آوردن دوباره آنها باید بهای گزافی پرداخت کرد بهای مادی و زمان و اینگونه است که آموختن چگونگی بازیابی اطلاعات مهم میشود. و دوره آموزش ریکاوری اطلاعات به یکی از پول سازترین دوره ها در آموزشگاه ایران تعمیرات تبدیل میشود.

آموزش ریکاوری هارد

 

سرفصل های دوره آموزشی بازیابی اطلاعات هارد و فلش

 در دوره آموزش بازیابی اطلاعات ابتدا با ایرادات سخت افزاری وسایل انتقال اطلاعات از قبیل هارد و فلش آشنا میشویم. سپس وارد حیطه نرم افزار شده و کار با انواع نرم افزارهای مختلف را آموزش خواهید دید. در دوره آموزش تعمیرات هارد عملاً خواهید دید که از این طریق چگونه میشود درآمد داشت.

 

ویژگی های دوره ریکاوری هارد و فلش ایران تعمیرات 

کلاس‌هایی که ما در ایران تعمیرات برگزار می‌کنیم، مانند کلاس بازیابی اطلاعات، کامل و جامع هستند و تمامی جنبه‌های آموزشی موضوع را در بر می‌گیرند.

  • کلاس آموزشی بازیابی اطلاعات هارد و فلش به صورت کاملا عملی و پروژه محور تدریس می‌شود.
  • امکان اسکان برای کارآموزان شهرستانی فراهم شده است. (برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما تماس بگیرید)
  • اساتید کلاس‌ها و دوره‌های ایران تعمیرات همگی کهنه کار و متخصص هستند و می‌توانند تمامی تجربه خود را در اختیار شما قرار دهند.

 

قیمت دوره آموزش بازیابی اطلاعات هارد و فلش

برای اطلاع از قیمت دقیق دوره آموزش تعمیرات کامپیوتر ایران تعمیرات با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین تمامی سوالات خود را می‌توانید از همکاران ما یا در بخش نظرات بپرسید. 

تلفن تماس: 09191080287-------------------------02166904202