آموزش تعمیر پرینتر لیبل زن

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
3 1402/11/28 ثبت نام کنید

از شاخه های آموزش تعمیر ماشین های اداری آموزش تعمیر پرینتر لیبل زن است. از دستگاه لیبل زن برای درچ بارکد در فروشگاه ها و کارخانه ها استفاده می شود. امروزه با وجود حجم تبادل کالاها و… یک سیستم یکپارچه مکانیزه برای ردیابی، کنترل ورود و خروج و موجودی انبار بسیار مورد نیاز می باشد. همه شرکت ها و سازمان ها با استفاده از یک پرینتر لیبل زن می توانند، همه اطلاعاتی که مربوط به کالا می شود را روی برچسب چاپ کنند و بعد روی آن جنس نصب کنند، و چون حاوی اطلاعات کالا می باشد خریدار با اطمینان بیشتری کالای مورد نظر خود را خریداری خواهد کرد.

با استفاده از پرینتر لیبل زن می توان بارکد را روی برچسب چاپ کرد و به وسیله آن بارکد بتوان این کالاها را ردیابی کرد چه از لحاظ جابجایی، تولید کننده، وارد کننده، تاریخ تولید، ورود و خروج آن و … که یکی از بهترین و مهمترین کاربردهای این دستگاه ها می باشد.

آموزش تعمیر لیبل پرینتر

دوره تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر لیبل زن

آموزشگاه ایران تعمیرات  یکی از قویترین مراکز آموزشی و تعمیر انواع ماشین های اداری اقدام به برگزاری دوره های آموزشی تعمیر پرینتر لیبل زن برای علاقمندان به داشتن تخصص در این زمینه کرده است.

 

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات پرینتر لیبل زن

  • آشنایی با نواع ماشین های لیبل زن
  • آشنایی و آموزش الکترونیک مربوط به این دستگاه ها
  • آشنایی با مکانیک کارکرد این دستگاهها
  • عیب یابی و رفع خرابی ها
  • تعویض و تعمیر قطعات 

و بسیاری موارد دیگر که در کلاسهای کاملا عملی زیر نظر متخصص کار آزموده به طور تخصصی و با جزئیات تدریس می شود.

جهت شرکت در این دوره ها و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3