آموزش تعمیرات ماشین حساب فروشگاهی

ماشین حساب دستگاهی است زیر محموعه ماشین های اداری ،که برای آسان و سریع انجام شدن عملیات محاسبه ریاضی استفاده می شود و دارای انواع مختلفی در اندازه های گوناگون می باشد. برخی از انواع این دستگاه ها دارای قابلیت محاسبه توابع و رسم نمودار نیز می باشند که ماشین حساب های مهندسی معروف هستند. اما ماشین حساب های هم هستند که عمده کاری که انجام می شود با آنها چهار عمل اصلی در ریاضی است، جمع و تفریق و ضرب و تقسیم، که به ماشین حساب فروشگاهی معروف هستند.

انواع ماشین حساب برای کارهای مختلفی استفاده می شود. از ماشین حساب های ساده بیشتر در فروشگاهها و مراکز خرید و فروش به منظور محاسبه قیمت استفاده می شود. اما اگر تعداد اقلام کالا بالا باشد و مشتری تمایل به داشتن رسید برای مشاهده قیمت ها و محاسبه آن یا نشان دادن به مرکزی که برای آنجا خرید می کند، اغلب از ماشین حساب هایی استفاده می شود که فاکتور چاپ می کنند. حتمأ اینگونه دستگاه ها را دیده اید که در پایان خرید برگه کاغذی در اختیار شما قرار می دهد که از کل قیمت جنس خریداری شده مطلع می شوید.

آموزش تعمیرات ماشین حساب فروشگاهی

 

از جمله خرابی هایی که برای این قبیل دستگاه ها پیش می آید این است که ممکن است کلیدهای آن کار نکنند که مربوط به اتصال بین کلید و برد زیرین آن است. گاهی اعدادی که وارد می کنید به صورت بریده بریده هست و ناخوانا می باشد که میتوان گفت مربوط به هیتسیل یا همان رابط صفحه نمایش می باشد. برخی از ماشین حساب ها نیاز به باطری دارند تا کار کنند و برخی از باتری های نوری استفاده می کنند که در آنها با قرار گرفتن پنلی که روی دستگاه تعبیه شده است در مقابل نور صفحه روشن می شود. خش برداشتن یا شکسته شدن صفحه نمایش از دیگر خرابی ها می باشد.آموزشگاه ایران تعمیرات اقدام به برگزاری دوره تعمیر انواع ماشین حساب در کلاسهای کاملا عملی و تخصصی برای علاقمندان به یادگیری تعمیر ماشین حساب کرده است. در صورت تمایل به شرکت در دوره آموزش تعمیر صفحه نمایش ماشین حساب و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

آدرس :تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3
02166922379-----02166935921-----02166933237