آموزش تعمیر چاپگر جوهر افشان

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
1 هفته 2 1402/11/28 ثبت نام کنید

استفاده از چاپگرهای جوهر افشان نه تنها در ادارات بلکه در خانه‌ها هم بسیار زیاد شده‌است. امروزه در تمام ادارات و اکثر خانه‌ها می‌توانید چاپگرهای جوهر افشان را پیدا کنید. طبیعتا ًاین چاپگرها نیاز به سرویس و تعمیرات دارند و اگر شما قادر به تعمیرات چاپگرهای جوهر افشان باشید می‌توانید از این راه به درآمد خوبی برسید. برای فراگرفتن تعمیرات چاپگرهای جوهرافشان می‌توانید در دوره آموزش تعمیرات چاپگر جوهر افشان شرکت کنید.

در این مطلب که به جهت معرفی دوره آموزش تعمیرات چاپگر جوهر افشان نوشته شده در ابتدا تعریفی از چاپگرهای جوهر افشان ارائه می‌کنیم. سپس شما را به طور کامل با این دوره آشنا می‌کنیم و مزایا و ویژگی‌های آن را معرفی می‌کنیم. در انتها نیز سر فصل‌های دوره آموزش تعمیرات چاپگر جوهر افشان را با هم مرور می‌کنیم.

 

چاپگر جوهر افشان چیست؟

یکی از انواع پرکاربرد و پرطرفدار چاپگرها، چاپگرهای جوهر افشان هستند. چاپگر جوهرافشان همانطور که از نامش پیداست جوهر را بر روی کاغذ اسپری می‌کند و به این ترتیب یک کپی کاغذی از تصویر و متن به‌وجود می‌آورد.

در مکانیزم چاپگرهای جوهرافشان، هد چاپگر دارای تعدادی نازل کوچک است که جت نیز نامیده می‌‌شوند. وقتی که کاغذ از زیر هد چاپگر عبور می‌‌کند، نازل‌‌ها جوهر را بر روی آن اسپری می‌کنند و تصاویر و کاراکترها را به‌وجود می‌آورند.

چاپگرهای جوهر افشان در دو مدل عمده چاپگرهای سیاه و سفید و چاپگرهای رنگی موجود هستند. چاپگرهای جوهر افشان سیاه و سفید تنها یک کارتریج جوهر سیاه در خود دارند که تمام برگه‌های کپی شده را به صورت سیاه و سفید تحویل می‌دهد. چاپگرهای جوهر افشان رنگی معمولاً یک کارتریج سیاه دارند و کارتریج‌های دیگری برای رنگ‌های اصلی (یعنی آبی و زرد و قرمز) یا همان RGB در آن‌ها وجود دارد. چاپگرهای جوهر افشان رنگی با ترکیب این رنگ‌ها می‌توانند یک پرینت با کیفیت رنگی از تصاویر و متن‌ها ارائه دهند.

در دوره آموزش تعمیرات چاپگر جوهر افشان به طور کامل با انواع چاپگرهای جوهر افشان سیاه و سفید و رنگی و تفاوت‌های آن‌ها آشنا می‌شوید. همچنین تعمیرات هر دو نوع چاپگرهای جوهر افشان سیاه و سفید و رنگی در این دوره به شما آموزش داده می‌شود.

مزیت اصلی چاپگرهای جوهر افشان این است که اکثر آن‌ ها ارزان هستند. چاپگرهای جوهر افشان غالباً در فروشگاه‌‌های کامپیوتر در کنار کامپیوترهای شخصی و به عنوان یک وسیله‌ جانبی فروخته می‌شوند. حتی ارزان‌ترین چاپگر جوهر افشان نیز می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران عادی را برطرف نماید.

یکی دیگر از مزایای چاپگرهای جوهر افشان، وزن سبک و توان قرار دادن ساده‌‌ آن‌‌ها در کنار یک کامپیوتر رومیزی است. بسیاری از مدل‌های این چاپگرها به راحتی قابل حمل بوده و فروشندگان دوره‌‌گرد که به شهرهای مختلف مسافرت می‌‌کنند، فقط به همین دلیل از آن‌‌ها بهره می‌گیرند.

استفاده از چاپگرهای جوهر افشان به دلایلی که در بالا ذکر شد بین کاربران کامپیوتر بسیار زیاد است. این استفاده امروزه نیز در حال افزایش است و همین موضوع سبب شده تا افراد بسیاری به یک متخصص که قادر به تعمیرات چاپگر جوهر افشان باشد نیاز داشته باشند.

شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پرینتر به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل خواهید شد و بازار کار بزرگی در پیش روی خودتان خواهید داشت. همچنین می‌توانید بلافاصله پس از گذراندن دوره وارد بازار کار شده و با انجام این کار به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

 

 

آموزش تعمیرات چاپگر جوهر افشان

 

معرفی دوره آموزش تعمیرات چاپگر جوهر افشان

در این دوره شما با نحوه عیب‌یابی پرینترهای جوهر افشان به طور کامل آشنا می‌شوید . در مرحله بعد به شما نحوه تعمیرات و در واقع رفع عیب دستگاه پرینتر جوهر افشان را آموزش خواهیم داد .

این دوره کاملاً عملی و پروژه محور است. به این صورت که شما در طول دوره با انواع دستگاه‌های چاپگر جوهرافشان سر و کار خواهید داشت و نحوه عیب‌یابی و تعمیرات چاپگرهای جوهر افشان را در حین عمل خواهید آموخت. در این دوره همچنین کار با ابزارهای مهم مورد نیاز برای باز و بسته کردن و تعمیرات قطعات مختلف پرینترهای جوهر افشان را خواهید آموخت.

 

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیر پرینترهای جوهر افشان

  • آشنایی کامل با برندهای مختلف تولید کننده دستگاه چاپگر جوهر افشان
  • شناخت و آشنایی کامل با چاپگرهای جوهر افشان سیاه و سفید و رنگی
  • آموزش عیب یابی مشکلات مربوط به داکتر بلید
  • آموزش چگونگی شارژ کارتریج‌ها
  • آموزش تخصصی سیکل چاپ
  • آموزش تخصصی تحلیل و بررسی و طریقه تست و عیب‌یابی چاپگر
  • آموزش باز و بسته کردن صحیح چاپگرهای جوهر افشان طبق استاندارد کارخانه تولید کننده
  • برطرف کردن مشکلات گرفتگی نازل جوهر

 

چرا کلاس‌های ایران تعمیرات را انتخاب کنیم؟

در مرکز تخصصی ایران تعمیرات ، آموزش تعمیرات پرینترهای جوهر افشان اپسون (Epson) ، کنون (Canon) و اچ پی (hp) و ... انجام می‌شود. و بسیاری تجربیات که قبل از وارد شدن به بازار کار استاد مربوطه که تکنیسین بسیار قوی و ماهر در تعمیرات ماشین های اداری است در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر این، کلاس‌های آموزشی ایران تعمیرات برای کارآموزان شهرستانی امکان اسکان چند روزه را فراهم می کند. پس اگر از شهرهای دیگر تمایل به شرکت در دوره آموزش تعمیرات … دارید می‌توانید با خیال راحت در کلاس‌های ایران تعمیرات شرکت کنید.
  • ارائه مدرک بعد از پایان دوره آموزش تعمیر پرینترهای جوهر افشان
  • کامل‌ترین سرفصل‌ها آموزشی 
  • دارای پشتیبانی کامل و قدرتمند
  • قدیمی‌ترین مرکز آموزش تعمیر پرینترهای جوهر افشان

 

قیمت دوره آموزش تعمیر پرینترهای جوهر افشان در ایران تعمیرات

برای اطلاع از قیمت دقیق دوره‌ها و همچنین دریافت تخفیف‌های ویژه با همکاران ما تماس بگیرید. علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات پرینترهای جوهر افشان یا پکیج آموزش تعمیرات ماشین های اداری و دوره آموزش تعمیرات دستگاه های فتوکپی می‌توانند با شماره های 02166933237------09191080287 تماس حاصل فرمایند یا فرم پیش ثبت نام در بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در واحد آموزش در حداقل زمان جهت ارائه توضیحات کامل خدمت عزیزان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3
02166922379-----02166935921