آموزش تعمیرات اسکنر

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
3 جلسه 3 1402/11/28 ثبت نام کنید

اسکنر (Scanner) وسیله‌ای است که برای تصویربرداری از یک چیز نوشته شده روی کاغذ یا اگر بخواهیم تصویری را به صورت فایلی قابل نمایش در کامپیوتر نمایش دهیم می باشد. به عبارت دیگر وسیله ای است که به صورت نوری، تصاویر، متن ها و یا دست نوشته‌ها را اسکن (پویش) می‌کند و به تصویر دیجیتال قابل نمایش در سیستمی که می خواهیم مشاهده کنیم، تبدیل می‌کند. حتمأ شما نیز حداقل یکبار را از این وسیله استفاده کرده اید برای ارسال عکس یا گواهی تحصیلی و… برای آپلود کردن در سایتی.

 

تعمیر تخصصی انواع اسکنر

اسکنرها فقط شامل چیزی که ما به طور عمومی در مراکز مربوط به کارهای فتوکپی و تکثیر و… یا شاید در محل کار خود دیده باشید نیست. اسکنرها انواع مختلفی دارند و برای مصارف گوناگونی استفاده می شوند. برای مثال  اسکنر اثر انگشت برای تأئید اثر انگشت شخص برای ورود به مکان خاص یا ثبت اثر انگشت او برای ثبت اطلاعات او. برخی دیگر برای اسکن و تشخیص چهره یا اسکن مغز یا دیگر اعضای بدن و در کل اسکن کل بدن استفاده می شوند که نقش به سزایی در شاخهٔ پزشکی دارند و می توانند محل بروز بیماری رد یابی  و مشخص کند تا پزشک معالج بهتر بتواند مکان را بررسی کند.برای تهیهٔ یک تصویر دیجیتال، اسکنر، متن یا تصویر مورد نظر را به عنوان مجموعه‌ای از نقاط تیره و روشن در نظر می‌گیرد. سپس نقاط تیره را به ۱ و نقاط روشن را به ۰ تبدیل می‌کند.

به این ترتیب، تصویر به مجموعه‌ای از ۰ها و ۱ها تبدیل می‌شود که به آن تصویر دیجیتال می‌گویند و قابل انتقال به رایانه و ذخیره سازی در آن است.این وسیله هم با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مواجه می شود. ممکن است مشکل خیلی جدی  نباشد و فقط کابل USB نیاز به تعویض داشته باشد. از دیگر مشکلات بروز اشکالات در لنز اسکنر یا لامپ آن است که باید به متخصص تعمیر نشان داده شود. از جمله مشکلات نرم افزاری که پیش می آید این است که دستگاه کاملا سالم است ولی دستگاه را به اصطلاح سیستم نمی خواند در این صورت می توانید درایور نصب شده را آنیستال کنید و دوباره اقدام به نصب آن نمایید.

در این مرکز تعمیرات مربوط به اسکنر توسط واحد تعمیرات مربوطه انجام می شود.

آموزش تعمیرات اسکنر

 

دوره تخصصی آموزش تعمیرات تخصصی اسکنر

آموزشگاه ایران تعمیرات برای آن دسته از علاقمندان به یادگیری نحوه تعمیر انواع اسکنرها اقدام به برگزاری دوره آموزش تعمیر اسکنر به عنوان زیر مجموعه ماشین های اداری کرده است. این کلاس ها به صورت کاملا عملی برگزار و زیر نظر متخصصین حرفه ای به طور کامل آموزش داده می شود.

 

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیر اسکنر

  • آشنایی کلی با اسکنرها و انواع آن
  • آشنایی با نحوه کار کرد انواع اسکنرها
  • آشنایی با اجزای تشکیل دهنده و نحوه کار کرد آن ها
  • آشنایی با ساختمان برد اسکنر و آموزش الکترونیک آن
  • آموزش عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری
  • آموزش نحوه تعویض قطعات

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

 

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

آدرس :تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3