آموزش تعمیر تستر اسکناس

مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
3 1402/09/04 ثبت نام کنید

از جمله ماشین های اداری که می توان گفت اهمیت بالایی دارد و باید به خوبی و دقیق کار کند تستر یا به عبارتی آزمایش کننده اسکناس می باشد که برای تشخیص اصل و تقلبی بودن اسکناس از آن استفاده می شود. بیشتر کاربرد این دستگاه ها در بانک ها و صرافی ها می باشد و ممکن است فقط شامل همین تستر باشد یا همراه با دستگاه پولشمار در آن تعبیه شده باشد وظیفه ی اصلی تست اسکناس ها تشخیص اصالت اسکناس با اشعه فرابنفش است که از لامپ UV استفاده می کند.نواع دستگاه تست اسکناس عبارتند از : دستگاه تست اسکناس جیبی، دستگاه تست اسکناس اندروید و دستگاه تست اسکناس دلار که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

 

آموزش تعمیر تستر اسکناس

دستگاه تستر اسکناس جیبی دستگاه کوچکی است که  همانطور که از نام آن پیدا است به راحتی در جیب جای می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند. از این وسیله نیز می توان به عنوان چراغ قوه و یا جاکلیدی هم استفاده می شود. دستگاه تستر اسکناس اندروید نیز همانطوری که از نوع آن مشخص است در واقع برنامه ای است که به راحتی بر روی تلفن همراه می توان نرم افزار آن را نصب کرد و امکان تشخیص تقلبی و یا اصل بودن اسکناس را در هر جا و مکانی را فراهم می کند.

دستگاه تست اسکناس دلار نیز وسیله ای مانند دستگاه تست اسکناس که دارای سنسورهای CIS است که برای ضبط شماره سریال اسکناس های دلار، یورو و یوان چین استفاده می شود که داده های ضبط شده را به صورت مستقیم چاپ و یا به کامپیوتر منتقل می کند.با توجه به حساسیت بالای این دستگاه می توان گفت ساختمان و کارکرد خاصی دارد و نیاز دارد که شخص تعمیر کار مسلط به تمامی بخشهای این وسیله باشد چرا که در صورت بروز کوچکترین اختلال، این دستگاه کارایی خود را نخواهد داشت. از این رو محتمع فنی ملی پایتخت یکی از قویترین مراکز آموزش تعمیرات ماشین های اداری و آموزش تعمیرات الکترونیک اقدام به برگزاری دوره های آموزش تعمیرات دستگاه تستر اسکناس در کلاس های کاملا عملی زیر نظر متخصصین متبحر در این زمینه کرده است.

 

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات تستر اسکناس

  • آشنایی اولیه با دستگاه و اوناع مختلف موجود در بازار
  • آشنایی کامل با مدارات الکتریکی و اجزای مختلف آن
  • آشنایی با ساختمان داخلی و نحوه کارکرد آن
  • شناخت سنسورهای موجود در تسترها
  • آشنایی و آموزش الکترونیک مخصوص این دستگاه
  • شناخت آی سی های موجود بر روی برد تستر اسکناس
  • نحوه عیب یابی و رفع آن
  • تعویض قطعات

و بسیاری موارد دیگر که در کلاس با توجه به موضوع به صورت تخصصی و با جزئیات به کار آموز آموزش داده خواهد شد. در صورتی که علاقمند به شرکت در این دوره ها هستید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

علاقمندان به شرکت در دوره آموزش تعمیرات میتوانند با شماره های زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در دپارتمان آموزش در اسرع وقت با ایشان تماس بگیرند.

تلفن تماس : 09191080287--------------------02166568284

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی -  جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان98-واحد3